بیوگرافی رابرت


طرفداران رابرت پتینسون

   رابرت داگلاس توماس پتینسون در روز سیزدهم ماه می سال 1986 در لندن چشم به جهان گشود.مادرش کلر ،در آژانس مدل کار میکرد و پدرش ریچارد از آمریکا ماشین وارد میکرد.راب فعالیت هنریش رو از تئاتر بازیگران آماتور بارنرز شروع کرد،بعد از کسب تجربه کافی وارد حرفه بازیگری شد.

   راب دو خواهر به نام های لیزی و ویکتوریا دارد که لیزی در گروه موسیقی کار میکند و ویکتوری در کار تبلیغات است.

   او اولین تجربه ی جدی خود در سینما را با نقش آفرینی در فیلم هری پاتر و جام آتش در نقش سدریک دیگوری تجربه کرد که بازی او بسیار ستوده شد و برخی معتقدند که بازی او در گرگ و میش مدیون حضورش در هری پاتر بوده است.

  راب در نقش ادوارد کالن در فیلم سینمایی گرگ و میش ایفای نقش کرد .ادوارد خون آَشام 109 ساله ای که از اینکه به هیولا تبدیل شود متنفر است بخاطر همین از خون حیوانات تغذیه میکند نه از خون انسانها و عاشق دختر جوان رئیس پلیس شهر،بلا سوان می شود.

  او در نقش سالوادور دالی نقش اصلی فیلم خاکستر کم و همچنین در فیلم چگونه باشی که یک کمدی انگلیسی است ایفای نقش کرده.

در remember me بهمراه امیلی دراوین و آقای جیمز باند (پریزر برانسون)به ایفای نقش پرداخت که در مارچ2010 روی پرده رفت.این فیلم داستان پسر سرکشی به نام تایلر است که با پدرش مشکل دارد.پس از مدتی با دختری به نام الی آشنا میشود که او نیز با مشکلات خانوادگی دست و پنجه نرم میکند. و رابطه ی این دو داستان زیبای عاشقنه ای را پدید می آورد که به گفته ی خیلی ها در ذهن خواهد ماند.

     او در مجموعه ی گرگ و میش با کریستن استوارت بازیگر نقش بلا رابطه ای دوستانه برقرار کرده و تقریبا تا مرحله ی نامزدی پیش رفته اند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:بیوگرافی رابرت,رابرت پتینسون,گرگ و میش,ساعت 11:26 توسط غزل| |


Power By: LoxBlog.Com